Pàgines

6 d’ag. 2012

Stage a Suïssa

Com cada any des de 2005, el passat maig vaig estar a Monthey (Suïssa) per donar el curs d'àcid a l'École de Vitrail et Création. Sempre ho havíem fet en dues setmanes però aquest any, entre problemes d'agenda i econòmics, vam decidir de fer-ho en només una setmana. Sembla mentida, però vam aconseguir arribar al mateix lloc en la meitat de temps.

És costum que jo realitzi alguna peça com a exemple de les possibilitats que dóna la tècnica. D'aquesta manera acompanyo el procès creatiu dels/les alumnes al mateix temps que van fent les probes i van determinant la direcció que agafa el seu projecte definitivament. Aquest any he fet un vitrall de petites dimensions que anirà col·locat en una de les portes de la casa de l'escola que serveix de residència per als/les alumnes estrangers.
Us poso algunes imatges dels resultats del curs.



Como cada año desde 2005, el pasado mes de mayo estuve en Monthey (Suiza) para dar el curso de ácido en la École de Vitrail te Création. Siempre lo habíamos hecho en dos semanas pero este año, entre problemas de agenda y económicos, decidimos hacerlo en sólo una semana. Parece mentira, pero conseguimos llegar al mismo lugar en la mitad de tiempo.

Es costumbre que yo realice alguna pieza como ejemplo de las posibilidades que da la técnica. De esta manera acompaño el proceso creativo de los alumnos / as a la vez que van haciendo las pruebas y determinando la dirección que toma su proyecto definitivamente. Este año he hecho un vitral de pequeñas dimensiones que irá colocado en una de las puertas de la casa de la escuela que sirve de residencia para los/las alumnos extranjeros.
Os pongo algunas imágenes de los resultados del curso.



GERARD BALCELLS



MARIANNE SANDOZ



SYLVIE BERISWYL




ISABELLE VAN DEN  BERGHE


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada